Mahtava auringonpaiste! Pakkasta liikaa ulkoiluun, joten sisällä "ollaan vaan ja hengaillaan"... Miten mulla soikin tuo Kirkan biisi päässä? :) Mutta sehän sopii, kun asemalla ollaan. Nautin auringosta ja ihailen valon ja varjojen leikkiä.
Mieli alkaa pikkuhiljaa heräilemään kevääseen. Tekisi mieli pastellia, vaaleanpunaista, turkoosia, hempeitä värejä... toisaalta musta-valko-ruskea linja puhuttelee ja on hyväksi havaittu. Mikä dilemma! :)
Söpö mukitrio löytyi kirpparilta. Keltaista mulla ei vielä ollutkaan. Uuh, ihana!
Voitto-pupunen heräsi päikkäreiltä toivottamaan kaikille oikein hyvää viikonloppua - ja nukahti uudelleen syötyään ;)
***
Julkaisin postauksen päivällä. Huomasin kirjoitusvirheen, jonka kävin korjaamassa ja oletin, että kaikki on ok. Noh, bloggeri oli poistanut koko postauksen näkyvistä (muuttanut sen luonnokseksi) ja osa teksteistä oli samalla hävinnyt. Outoa. En mielestäni tehnyt mitään normaalista poikkeavaa. Onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia?



















































