Nyt menee kuvien puolesta pahasti toiston puolelle, kun samat nurkat ovat taas esittelyssä. Sorit siitä, mutta sain
Punaisesta Pihlajasta haasteen näyttää bloggauspaikkani ja
Sanoin ja kuv(as)in -blogista pyydettiin vielä kertomaan lempipaikkani kotona, joten ei voi mitään. Kyllähän se niin on, että lempipaikkani täällä blogissa vaan esiintyvät. Remontin alla olevia tai remontoimattomia huoneita ei kauhesti tee mieli vilautella :)
Lempipaikkani kotona on ruokahuoneemme ja sen iso ruokapöytä (jonka ääressä ei ikinä muulloin syödä kuin silloin, kun on vieraita ;)). Useimmiten pöytä on täynnä ärsyttävää roinaa. Siivosin siitä juuri yhden korjauksen alla olevan miesten rannekellon työkalusetteineen, muutamat pienen pojan sukat, nenäliinoja, paristoja, pelikortit... ja ja ja. Kunpa se olisi aina näin siisti ;) Pöydän ääressä tulee silloin tällöin bloggailtuakin, mutta pääosin bloggailu tapahtuu sohvannurkasta käsin.

Olohuoneen sohvan lisäksi, myös keittiön puusohva on yksi lempipaikkojani. Keittiön pöydän ääressä tulee ainakin lorvailtua koneella, jos ei nyt varsinaisesti bloggailtua. Keittiön pöydällä ja ajatuksissa pyörii suunnitelmat ja visiot "keittiö 2.0:sta". Asemapäällikkö haluaa eristää ulkoseinät, joten laudoitus poistetaan ja samalla vähän organisoidaan ja tuunataan muutenkin keittiötä uuteen uskoon. On se hyvä, että niitä välitilan laattojakaan ei sitten ikinä hommattu. Lastulevy on ihan kaunis ;) Nojoo, taas vahvistui se vanha viisaus, että talossa täytyisi asua vuosi jos toinenkin, ennen kuin tekee mitään isompaa remonttia ;)
Huomasiko joku, että nyt tää on saanut viriteltyä yhden vanhan verhotangon ruokailuhuoneen ikkunalle? Toisenkin löysin kirpparilta ja tänään tein kaupat neljästä. Jes! Alakerran ikkunoihin (ainakin näkyville paikoille) alkaisi sitten olla tangot about kasassa.
Mukavaa viikonloppua!
P.S. Ai niin, koska kyseessä oli haaste, täytyisi se varmaan ojentaa eteenpäin... Olkaa hyvä, vapaasti vaan kiertoon, sanon minä ;)